Om meg

fredag 13. august 2010

I etervinden... - Bare 3 dager igjen, og like optimistisk :)

I dag er det 3 dager igjen så er konkurransen over. Nå må dere delta så mye dere kan i det siste stuntet, optimisten i meg kunne tenke seg å havne på en 3. eller 4. plass innen søndag. :)
Så bare stem i vei her: http://www.boligdrommen2010.no/finalister/ruth/

Jeg har også 1000 løpesedler her som skal deles ut i dag og i morgen. Så hvis noen er i nærheten og føler seg kallet kan de hente noen og dele ut i postkasser i sitt nabolag.

Det har blitt mange stup i fritt fall de siste ukene. :) Ting jeg aldri tenkte jeg kom til å gjøre.

Jeg tror det er sunt for alle å presse oss en gang i blant, krysse noen grenser, komme oss utenfor komfortsonen vår. Jeg har fått rokket på noen av mine og beveget meg langt utenfor min komfortsone gjennom bloggingen i denne konkurransen.


Når jeg ser tilbake på ukene som har gått husker jeg hvordan jeg gruet meg i starten for å legge ut ting ut på bloggen, om det var en video eller et innlegg. Nye uker, nye mål. :)

Etter hvert fikk jeg mange herlige, hjertevarme kommentarer som gjorde at jeg begynte å glede meg. Tusen takk til alle dere. Noe av det jeg har likt best er arbeidet med ukeoppgavene, og gleden ved å utforske noe så morsomt som blogging faktisk har vist seg å være.

Felles arbeid for å ”markedsføre” bloggen har knyttet enda sterkere vennskapsbånd gjennom vår felles innsats. Hadde det ikke vært for "støttegruppen" min hadde jeg ikke nådd så langt. :)

Mange spør om jeg skal fortsette å blogge etter konkurransen, jeg er ikke helt sikker enda. Jeg, som sikkert mange andre, trenger et spark bak. :) Men funderer på om ikke jeg kan skape noe sammen med dere? Kanskje det er flere som føler de trenger et lite dytt for å komme ut av sin komfortsone?

I dag har jeg vært intervjuet på lokalradioen.
Vi gir ikke opp så lett i vår leir. :) 

Radios har vært kjempesporty og i tillegg lagt ut en artikkel på nettsiden sin.
Den finner dere her. http://www.radios.no/nyheter.php?newsID=6752&katID=1

Nå skal jeg fortsette å gjøre ferdig ukesoppgaven min. Håper å legge den ut i kveld.

Stor klem

2 kommentarer:

  1. Kjempe bra intervju på RadioOs :-)
    Stå på!
    Silje og Ove

    SvarSlett
  2. Ja, det var helt strålende! Skulle tro du ikke hadde gjort annet enn å snakke i direktesendinger.
    Vaffelbrigaden rir igjen i morgen, så da håper vi du får drøssevis med stemmer.

    Siw & Thomas

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails