Om meg

fredag 23. juli 2010

Den andre siden av samme sak

Pottesur...
Noen få dager i året starter jeg ikke. I går var det slik:
Furten, grinete, muggen, mutt, tverr og ublid.
En side jeg heldigvis sjelden trenger å oppleve.

Prøvde flere varianter av nedoverbakkestart i gir. Men alt som hostet seg frem gikk rett i potten. Så det var bare å parkere både meg og bloggen i påvente av en ny dag.

Den andre siden gir livet perspektiv. I dag er livet atter en herlig reise og det kan jeg takke gårsdagen for. (Som jeg forresten alt har strøket av kalenderen.)




Så nå bretter jeg opp ermene og er klar for å kose meg med ukesoppgaven: ”Fem ting jeg ikke klarer å kvitte meg med.” (Synes forresten at oppgaven er for begrenset, bare uvanene mine på toppen av denne listen opptar titalls av plasser.) :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails