Om meg

torsdag 22. juli 2010

Mitt Kunstnerhjem

Det første man møter i døren hjemme hos meg er en ganske så Primitivistisk entre. Det røde vinylgulvet fra 50-tallet er designet av noen som har vært alt for si på absintflasken.

Gjestene mine får ofte et Ekspressionistisk uttrykk før de får brettet ansiktet tilbake i normale folder.


Man skjønner fort tegningen, (en som er fingermalt med albuene,) at dette er et Dadaistisk hjem.








"Bits & Pieces" av Lawrence Weiner




På kjøkkenet finner du Picasso-inspirert Kubisme.







Der kjøkkengulv og spisestuegulv møtes, et sterkt trekk av Mondrian Minimalisme.






Toalettet mitt er helt klart et uttrykk for Post-modernisme.










Og byggestrømløsninger gir et anstrøk av Dali-inspirert Surrealisme.













Jeg har alt for mange ulike -ismer, men mangler fortsatt Modernisme og Realisme.

Åpningstid: 
Stor sett åpent, minimalistisk servering – ta med medbrakt.
Har du støvallergi, ring for avtale slik at jeg kan få kjeppjagd hybelkaninene. 



2 kommentarer:

  1. Ruthisme er det nye hete:) klem Sylvi

    SvarSlett
  2. Du har det jo koslig, uansett stilart. Har alikavel forståelse for at du ønsker å endre på en del ulike-ismer

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails