Om meg

mandag 19. juli 2010

Sparetips 3: Ikke repeter deg selv for mange ganger

Da Postbanken kom med ukeoppgaven hadde jeg allerede delt noen av mine favoritt-sparetips her på bloggen. :)

Jeg er kjent for å kunne kverne på ting med de beste, en av mine uvaner jeg ikke blir kvitt. (Mer om det i neste ukes oppgave fra Postbanken.)

Men i dag skal jeg spare dere for dette, og spare tid.







Jeg har spart på mine tidligere innlegg med sparetips til dere. Vel bekomme! :)



Sparetips 2: Få mer glød
Er du lei av dyre produkter som ikke virker? Prøv dette. ;)


For all del - ikke finn på å kast noe
Alle har skuffer fulle av små ugjenkjennelige dingsedupper. Gjenstander som er umulige å gjette formålet med. Tilsynelatende totalt unyttige...


Et alternativt sparetips
For meg og mine medsøstre i det vi kaller "handlepolitiet" er det veldig viktig å ikke si nei takk til uadressert reklame. Og hva skulle...


Man tager det man haver.. ..eller det ingen andre vil ha
Det er veldig kjekt å drive med window-shopping i møbelkataloger og på nettet, men hvis man sitter og venter på å skape drømmehjemmet til man en gang...


Er det noen som har et y-kromosom til låns?
Jeg hadde alt for lenge hatt fryktelig lyst på en gedigen sofabenk i spisestuekroken. Med ukurante mål og ingen budsjett til håndverker og ingen egen mann eller annens til låns...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails