Om meg

torsdag 15. juli 2010

Jeg - en maksimalist

Lev maks, jobb maks, elsk din familie og venner maks, gi maks og innred maks.

Jeg er en maksimalist.

Dette betyr ikke at jeg ikke elsker stilrene minimalistiske fargekoordinerte interiører, det er bare umulig å få til for meg. J

Jeg vil bo maks med alt jeg har kjært rundt meg. Jeg ønsker å leve og bo maks i nåtiden.





Det eneste området jeg har et maksimalt ønske om å bli minimalist på er antall bekymringer, både for meg og alle mine nære og kjære.

Frem for maksimalisme i livet! – er du med?

(La du merke til hvor minimalt jeg klarte å lire av meg i dette innlegget?) J

2 kommentarer:

  1. Du e bare så nydeliiiiiiiiiiiiiiig på det bildet. Rene "skjønnhetsdronningen"

    SvarSlett
  2. Det er bare et fantastisk bilde, true joy!
    Og veldig bra innlegg.
    Klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails